ГоловнаРеєстраціяВхід Відділ освіти Бобринецької РДА
Вівторок, 12.12.2017, 03:37
Форма входу
Меню сайту

Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Освітянські сайти










Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні сайт відвідали

Пошук

Головна » 2017 » Лютий » 13 » Про проведення майстер-класу В.Я. Ляховецької
15:04
Про проведення майстер-класу В.Я. Ляховецької

    Заступником директора з навчально-виховної роботи Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ляховецькою Валентиною Яківною проведено майстер-клас з проблеми «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат».

  Метою проведення майстер-класу було актуалізувати та розширити знання заступників директорів із теоретичних основ компетентнісно-орієнтованої освіти, створити умови для обміну творчими ідеями та власним досвідом роботи .

    У роботі майстер-класу  звучали слова В.О.Сухомлинського «Стає майстром педагогічної праці швидше за все той, хто відчув у собі дослідника».

    Усі присутні активно працювали над розширенням професійної компетентності. Через методичний проект «Сучасні педагогічні технології успішного навчання як шлях до формування життєвої компетентності особистості» закріпили поняття "компетентність", зробили порівняльний аналіз термінів "компетенція" і "компетентності", визначили ключові компетентності, якими повинен володіти сучасний вчитель. Об’єднавшись у групи опрацювали наукові статті «Кластирний метод у педагогіці», «Рефлексивно-експліцитний метод у педагогіці», «Наративний метод у педагогіці» . Після опрацювання наукових статей кожна група презентувала опрацьований метод: кластирний, рефлексивно-експліцитний та наративний, розширюючи свою інформаційну компетентність. У формі роботи  «Мозковий штурм» учасники відпрацювали кластирний метод, у формі психологічної гри «Казка про принцесу» на умовному засіданні методичної ради з молодими вчителями учасники відпрацювали рефлексивно-експліцитний метод, наративний метод учасники майстер-класу опрацювали через форму «Діалог».

  Підсумовуючи роботу майстер-класу, учасники висловили свої думки, емоції, використовуючи метод ДРІД (Д – дії (Що робили? Що запам’ятали?), Р– рефлексія (Які відчуття від побаченого та почутого?), І – інформація (Яку інформацію одержали? Які висновки зробили?), Д – дії ( Ваші дії на перспективу?)

 

 

Переглядів: 183 | Додав: ostapenko408 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

  Бобринецька РДА © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz